Tuesday, October 19, 2010

BENGKEL PUBLIHSER ICT TARIK MINAT MEDIA CETAK


baru-baru ini syarikat ict consult centre telah mengadahkan bengkel sehari bersama ict mengenai sofware microsoft publisher 07 bertempat di dewan besar syarikat ini. tujuan program ini adalah untuk mendedahkan adik-adik dan individu yang terlibat dengan cara penggunaan publisher dalam pembuatan seperti "kad raya", "kad perkhawinan", "kad hari jadi", "jadual pembelajaran", dan sebagai nya. bukan itu saja, ict consult centre juga ingin membuka minat adik-adik dan indivdu dalam menceburi dunia pembikinan ini, sebagai contoh, kemahiran ini boleh di praktikan untuk menjalankan bisnes secara kecil-kecilan atau pun di gunakan untuk diri serta keluarga yang memerlukan kemahiran ini.

dengan itu juga, media cetak daily express telah tertarik dalam program sehari bersama ict itu dengan menyiarkan keberlangsungan program itu di laman cetak nya. pihak syarikat sangat mengucapkan ribuan terima kasih kepada penawaran media itu. dalam majlis penutupan yang di langsungkan pada hari yang sama, pihak syarikat telah menjemput En Roslan bin Haji manshor selaku pengerusi biro pendidikan umno juga merangkap ajk bahagian umno kota belud. proses majlis tersebut berjalan dengan baik. semoga adik-adik dan individu yang menyertai program tersebut dapat satu kemahiran baru dan di manfaatkan sebaiknya. ribuan terima kasih dengan staff yang turut menjayakan program ini.





-PENGURUS OPERASI & PENTADBIRAN-

0 comments:

Latar Belakang Syarikat

syarikat ini di tubuhkan pada tahun 2009. pada mula nya syarikat adalah salah satu syarikat bekalan yang beroperasi di majlis daerah kota belud sebagai supplier. namun telah di jadikan syarikat pengkomputeraan dan di tukar nama dari syarikat line clear kepada ict consult centre. syarikat ini juga pada mula adalah milik tunggal kepada saudara asli. namun selepas bertukar nama, syarikat ini menjadi syarikat perkongsian yang mempunyai dua orang pemilik iaitu sdr asli dan raplan. pada masa yang sama seorang lagi telah menyertai syarikat perkongsian ini dengan penyertaan itu menjadikan pemilik syarikat ini menjadi kepada tiga orang pemilik yang berkaliber.

PERKHIDMATAN

*KELAS KOMPUTER
*FAX
*SCAN
*INTERNET
*REPAIR PC
*FORMAT
*WEBSITE
*BLOG
*RP
*KERJA KURSUS
*PMS/PKK
*ETC..

PERKHIDMATAN SAMPINGAN

*PEMBEKALAN
*PEMBAIKKAN
*PEMBUATAN
*TENDER
*PERIKANAN
*ALAT TULIS
*ELEKTRIK
*MEKANIKAL
*KESELAMATAN
*KERJA BANGUNAN
*KONTRAKTOR
*KEJURUTERAAN
*PERALATAN MAKMAL

penafian

syarikat ict consult centre tidak bertangungjawab di atas semua di luar kawalan ketika melayari web ini.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP